UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

INFORMACJA DOTYCZĄCA PLIKÓW COOKIES

Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.

Dzisiaj jest: Wtorek, 15 Października 2024 | Godzina: 15:38:20

OVH

Czwartek  12.03.2020  razy 2 godziny

Temat : Wojna polsko-ruska pod flagą biało-czerwoną powieść współczesna groteskowa.

Zagadnienia : 1. Biografia Doroty Masłowskiej str. 123 do zapisania do zeszytu

Zagadnienie 2 Geneza powieści st.124 w podręczniku

Zagadnienie 3 Interpretacja powieści. Ja postaram się wysłać na grupę i proszę zrobić notatkę .Zagadnienie  4. to polecenie 3 z podręcznika do wykonania samodzielnie i przesłania mi zdjęć w wiadomości prywatnej na FB

W domu

Polecenie 5. z podręcznika  i przesłania zdjęć do oceny na FB, która wpiszę po powrocie do szkoły ( ja już sprawdziłam Wasze prace).

13.03.2020  Piątek 4 godziny

Temat : REPORTAŻ – PRZEKRACZANIE GRANIC GATUNKU RYSZARD KAPUŚCIŃSKI PODRÓŻE Z HERODOTEM

ZAGADNIENIA 1: BIOGRAFIA S.126 ;2. GENEZA REPORTAŻU PODRÓŻE Z HERODOTEM S. 128 ; 3. CECHY REPORTAŻU PODR. S. 177, INTERPRETACJA FRAGMENTU S. 126-128

Na 3 następnych lekcjach piątkowych powtórzenie dla maturzystów, arkusze maturalne CKE i materiały własne nauczyciela przesłane w postaci zdjęć na grupę klasową FB.  Pozostała część uczniów obejrzała  film w reż.  Xawerego Żuławskiego Wojna  polsko -ruska  na

YOU TUBE do lekcji z tematu  Wojna  polko-ruska pod flagą biało-czerwoną.

16. 03. 2020

Moi drodzy uczniowie z racji, że na stronie epodreczniki.pl nie ma materiałów do lektury pt. Dżuma A. Camusa, którą przeczytaliście , będziemy starali się ja przeanalizować i zinterpretować wspólnymi siłami.

 

 Tematy od 16.03.2020 do 20.03. 2020 będą następujące:

16.03.2020

16.03.2020- 18.03.2020 1-3Temat:, ,Dżuma" A. Camusa jako powieść parabola.

Zagadnienia 1. Biografia A. Camusa. W podręczniku nie ma. Każdy zrobi sam to zagadnienie. Krótki biogram. 2. Geneza miejsce i czas powstania. 3 Znaczenie tytułu. 4. Elementy świata przedstawionego: czas, miejsce akcji, bohaterowie. 5.Dżuma jako parabola.

Wysyłam załączniki na fb do wykonania samodzielnych notatek i pracy domowej.

19.03.2020-20.03.2020 

4-5 TEMAT: PROBLEMATYKA EGZYSTENCJALNA W DŻUMIE A. CAMUSA.

1. Problematyka egzystencjalna w Dżumie.

 2. Kształt artystyczny i kompozycja utworu.

3. Budowa utworu język , styl i środki artystyczne.

W domu

 Charakterystyka wybranego bohatera, który zrobił na Tobie  ogromne wrażenie.

Materiały do pracy na lekcjach do wykorzystania  : Lektura , materiały poglądowe nauczyciela i uczniów xero wysłane w postaci  zdjęcia na grupę FB

 Lekcje będą z powieści DŻUMA A. CAMUSA do piątku  20.03.2020 do pierwszej lekcji, a  3 następne lekcje zrobimy powtórzenie materiału z epoki współczesność.

MAM NADZIEJĘ, ŻE CI UCZNIOWIE, KTÓRZY NIE KONTAKTOWALI SIĘ ZE MNĄ OD DNIA 12.03.2020 NA GRUPIE KLASY IV TECHNIKUM, PO ZAPOZNANIU SIĘ Z MATERIAŁAMI POGLĄDOWYMI ZAMIESZCZONYMI  NA STRONIE SZKOŁY BĘDĄ MOGLI NADROBIĆ ZALEGŁOŚCI Z MATERIAŁEM.

 WAŻNE : JEDNOCZEŚNIE PAMIĘTAJCIE O CODZIENNYM LOGOWANIU SIĘ NA NASZEJ GRUPIE, GDYŻ TYLKO TAK MOGĘ SPRAWDZIĆ WASZĄ OBECNOŚC W GODZINACH LEKCYJNYCH. NASZA SZKOŁA NIE POSIADA DZIENNIKA ELEKTRONICZNEGO I JAKOŚ INACZEJ MUSIMY SOBIE RADZIĆ.

POZDRAWIAM CAŁĄ KLASĘ IV TECHNIKUM I ŻYCZĘ ZDRÓWKA, ODPOWIEDZIALNOŚCI , ROZSĄDKU I ROZWAGI W TYM TRUDNYM DLA NAS CZASIE. 

ŻYCZĘ OWOCNEJ PRACY : WYCHOWAWCZYNI JUSTYNA POPIOŁEK-CZARNOTA

 

23-03-2020 Lekcja z j. polskiego 8.45-9.35 
 
Temat: WSPÓŁCZESNOŚĆ – PODSUMOWANIE I POWTÓRZENIE WIADOMOŚCI.
Zagadnienia 
1.Tło historyczne epoki  
2. Współczesna nauka i oświata 
3. Sztuka współczesna 
4.Najważniejsze motywy w kulturze współczesnej 
5.Typowe postacie literackie 
6. Popularne gatunki literackie
Materiały do wykorzystania w dniu dzisiejszym to: Podręcznik ,,Ponad słowami" s. 156-157; Prezentacja multimedialna - Współczesność
Dla maturzystów do wykonania arkusze maturalne od dzisiaj do 27.03.2020. 
Jeżeli byłyby trudności w zroozumieniu poleceń, to proszę o zadawanie pytań na grupie FB. Pozdrawiam 

24.03.2020-25.03.2020 Język Polski wtorek 8.45-9.35 i środa 8.45-9.35

Temat: Współczesność - teksty z epoki. Gabriel Garcia Márquez ,, Miłość w czasach zarazy".

Cel lekcji: Zapoznanie z różnymi  tekstami współczesnej literatury

Zagadnienia:

1. Odczytać fragment powieści Gabriel Garcia Márqueza z podr. s.143-144

2. Zapoznać się z notką biograficzną pisarza pod. s. 143

3. Wyjaśnić pojęcie : konwencja

4. Po przeczytaniu fragmentu tekstu odpowiedz na polecenie 2 i  4 z podręcznika

* Dla chętnych zachęcam do obejrzenia filmu w reż. Mike Newell pt. Miłość w czasach zarazy z 2007 roku.

 

     Copyright © 2020 ZS Urzędów.

     Wszelkie prawa zastrzeżone!

Odwiedziło nas łacznie (dziś) 144066 (44)

Currently are 6 guests and no members online

Kubik-Rubik Joomla! Extensions